Starting to WriteStarting to Write، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
ParinazParinaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
سال 2024سال 2024، تا این لحظه: 4 ماه و 9 روز سن داره
سال 1403سال 1403، تا این لحظه: 1 ماه و 19 روز سن داره
🎻Playing violin🎻Playing violin، تا این لحظه: 10 ماه و 15 روز سن داره
My WeblogMy Weblog، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
My best friend💙My best friend💙، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

✿ Azerbaycan qızı ✿

✮ یا چنان نماے که هستے، یا چنان باش که مینمایے ✮

شعر کرونا

1399/1/12 15:53
71 بازدید
اشتراک گذاری

کرونا

🦠کرونا وای کرونا🦠

🇨🇳از چین اومد به ایران🇮🇷

🩺از قم رسید به تهران!🩹

🔫ای ویروس خطرناک🦠

💊نه دارو داری نه درمان💉

🔫لطفا برو از ایران🇮🇷

❌تعطیل شده مدرسه🏫

🏡ما مونده ایم تو خونه🏘

🏡خونه شده مدرسه🏫

📲تو گوشی های همه💻

📗معلم ام درس میده📝

🔊پرینازم گوش میده🔉

✏️تکلیفا یادش نره📒

*پریناز*

این شعر رو من در تاریخ 1398.12.3 خودم سروده ام. خواستم بزارم که شما هم ببینید. چون در اوایل کرونا نوشته شده به خاطر همون میگه از چین اومد و از قم اینا!! اون موقع 9 سالم بود و سومین شعری بود که من سروده بودم.

شعر کرونا من در تلگرام مشهور شد

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)